Hogyan hozd magad formába egy fotózásra?

Hogyan hozd magad formába egy fotózásra?

Amikor az ember fotózásra jelentkezik – vagy nem jelentkezik, mert gátlásai vannak az alkata miatt – elgondolkozik, mégis, hogyan hozhatná a legjobb formába a testét. A mozgásnak nagyon sok jótékony hatása van. Nemcsak lefaragja a plusz kilókat, egészségesebbé tesz, felerősíti az immunrendszert, de még a testünk feletti kontrollt is javítja. Mit is jelent ez pontosan? Amikor nem vagy edzésben, valahogy a mozdulataid is egész mások, mint amikor fittnek érzed magad. Könnyebben mozognak a végtagjaid, nehézségek nélkül tudsz jó testtartást felvenni, és kevésbé érzed magad esetlennek. A fotózáson sem fáradsz el olyan könnyen.

stűdiós fotózás, kreatív fotózás

Csak olyan nehéz elkezdeni a mindennapos mozgást, amikor az ember fáradt is, álmos is, vagy ezer más dolog foglalkoztatja. Ekkor jön a halogatás, hogy majd holnap elkezdem. Ezzel ne aggódj, nem vagy egyedül. De ha már elkezdted, és látod is az eredményt, sokkal motiváltabb vagy. Tényleg csak el kell kezdeni. Meglepő dolgot mondok: Nem rögtön az edzéssel kell kezdeni, hanem az első dolog, hogy legyen egy motivációd. Ki kell tűzni, miért szeretnél mozogni. Ez lehet az egészségmegőrzés, egy kiszemelt pasi meghódítása, a férj/barát elkápráztatása,

 

Brad Pitt, fotózás

 a vetélytárs, vagy az anyós bosszantása, kinek mi.

fotózás

De vannak, akik egy közelgő fotózást tűznek ki motivációnak, hogy elkezdjenek mozogni, és lássák a testük, szervezetük átalakulását. Ha megvan a motiváció, még mindig nem az edzés a következő lépés. Ahhoz, hogy jókedvvel tudj mozogni, találd ki, mi kell? Biztos nem sokat gondolkodtál rajta. Persze, hogy a jó zene! Állíts össze egy track listát a kedvenc pörgős zenéidből. Olyan zenékből, amikre bármikor táncra tudnál perdülni. Amikor az ember jó zenét hall, akaratlanul is jár keze lába a ritmusra. Kényelmes öltözék javasolt, mindenképp használj sportmelltartót is! Zene indul, kezdődhet az edzés. Fontos, hogy bemelegítéssel kezd, hogy elkerüld a sérüléseket!

bemelegítés, fotózás

Ahhoz, hogy szép, formás karod legyen, és a fotózáson is jól mutasson, a súlyzókat kell használnod. 

súlyzózás fotózásra
súlyzózás fotózásra
súlyzózás fotózásra
súlyzózás fotózásra

Bizonyára te is találkoztál már olyan lánnyal, akinek olyan volt a feneke a feszülős nadrágjában, mintha körzővel rajzolták volna. Lehet, arra gondoltál, ez genetika, vagy a lány túl fiatal. Nem. Ők is edzenek. Mégpedig guggolást végeznek. Sokat. Sőt, naponta többször, mert van, akinek ez nagyon fontos. Jó hír, hogy ezt te is elérheted. Mire elérkezik a fotózás ideje, látni fogod a változást. Ettől a gyakorlattól a combod is feszesebbé válik.

guggolás, fotózás

Mit szólnál, ha azt mondanám, most jön a fekvőtámasz? Tudom, tudom, azt, hogy menj a francba! Oké, nem vitás, hogy kezdőként ezt senki nem gyakorolja szívesen. Viszont van rá egy megoldás, mégpedig a női fekvőtámasz. A lazítós. Ez tuti menni fog!

– Térdelj a talajra zárt lábakkal!
– Tenyereidet helyezd a talajra magad előtt, vállszélességben!
– Karjaidat nyújtsd ki!
– Bokáidat kulcsold össze!
– Csípőd tartsd meg a törzseddel és a fejeddel egy vonalban!
– Hajlítsd be a vállaidat, könyökeidet addig, amíg a mellkasod körülbelül egy ökölnyire van a padlótól (térdeidet tengelyként használd)!
– Állj meg egy másodpercre!
– Told vissza magad!

 

női fekvőtámasz térdelve fotózás

Nagyon nehéz? Ugye nem!?

Hogy mennyi legyen? Ki hogy érzi!

De ha már padlóra kerültél, jöhet is a plank. Először ennek se fogsz örülni. De a szép hasad majd kárpótol minden szenvedésért. Na meg a múló hátfájásod. Egyetlen percig kell csak kibírnod. Állítsd be a stoppert. Kicsit majd remeg a hasad a gyakorlat közben, de ez kell az eredményhez. Csak 1 perc! Ha megszeretted, lehet naponta többször is! Végülis mi állíthatna meg? Hajrá!

plank fotózás

További hasizom erősítő gyakorlatok. Tetszőleges mennyiségben ajánlott. Attól függ, ki mennyire bírja.

hasprés, fotózás

Most egy kis lazítás: ez már tényleg nem nehéz gyakorlat. Csak egy kis lábemelés. Feneket, combokat formálja, hátat erősíti.

lábgyakorlat fotózás

Ezek sem nehezek, és a lábakat formálják. Lehet közülük tetszőlegesen válogatni, de akár mindet ki lehet próbálni.

lábgyakorlat fotózás

Egyébként nem árt egy kis aerob mozgás sem. Például táncolj egy jót a kedvenc zenédre, vagy bármi jó, amitől felmegy a pulzusod. Ez remek zsírégetés. Végezetül pedig ne feledkezzünk meg a megdolgoztatott testrészek nyújtásáról! Ha ez is megvan, jöhet a várva várt jutalom. Kapcsold ki a pörgős zenét, és tegyél be meditációt! Pihenj, és gondolj arra, ha rendszeresen tornázol, hamarosan álomalakod lesz! Nemcsak fotózáson veszed hasznát, hanem az élet bármely területén. Ne feledkezz meg a folyadékfogyasztásról! Ez lehetőleg szénsavmentes víz legyen, vagy cukrozatlan zöld tea.

Ha tetszett a cikk, oszd meg másokkal is!

Ezek is érdekelhetnek:

Sztárok időutazása – egy fotón

Sztárok időutazása – egy fotón Nem meglepő, a sztárok is voltak fiatalok. Sőt! gyerekek. Bizony, felettük is elrepül az idő. Néha azonban mindenki szívesen előveszi

Read More »

A toka és a fotózás

A toka és a fotózás „El kellene menni fotózásra. Á, majd ha lemegy a tokám! Azt biztos nem lehet eltüntetni a képen.” Sokan így gondolják.

Read More »